onsdag 21 december 2011

3 dagar kvar...



God morgon!
Gud vad skönt att sova tidigt :) Somnade strax efter nio i går *fniss*
Tog min Iphone och skulle kika på Jul med Ernst men somnade i från det ... haha. Jag och tv program får inte ihop!
Nu är det bara en och en halv jobbedag kvar till lite ledighet!
Sista inköpen ikväll efter jobbet sen är vi helt klara :)
Känns så skönt!

Mys med familjen lillejul ska bli mysigt! Självaste julafton kommer som vanligt bli en lugn tillställning!
Lite knäckkokning och annat gott ska fixas med! Men det är ett rent nöje :)
Men nu är det jobbadags!
Tjingeling!




5 kommentarer:

  1. Själv så har jag två arbetsdagar kvar, men ledig fredag och då ska jag och ungdomarna fixa julgodis. Ska bli skönt. Ska strosa omkring i klänning och raggsockor tänkte jag. Ska bli såååååå skönt!

    SvaraRadera
  2. Jag fick också kollat in Jul med Ernst igår. Fast jag tog det på Viaplay så att jag fick den stora tv´n. annars får jag ha förstoringsglas om jag ska se det på Iphone... Hade säkert somnat jag också!

    Ikväll är det avsnitt 2 - missa inte det!

    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Du måste sitta upp när du ser på TV- annars somnar du ju alltid!!!

    SvaraRadera
  4. Ja nu börjar det närma sig...:)

    Ha en trevlig kväll! <3

    Kraam Izabell

    SvaraRadera
  5. Men visst är det lite skönt att få somna framför tvn med =) Här är det bara problem om Matts somnar för han snarkar så och vi tittar ofta på otextade filmer ;)
    Kram på dig

    SvaraRadera