fredag 14 oktober 2011

Äntligen fredag!


Myyyyyyyyyyyyyyys fredag ska det bli här!


Fredag: Förrätt: Varm Laxbakelse
             Huvudrätt: Räksoppa med vitlöksbröd   
             Dessert: Fyllda flarn

Vad ska ni ha för gott?

Jag har lite svårt att komma på vad jag ska ha till middagar nu igen... så det blir experiment :P
Bakade Havreflarn i går och de är nog de godaste havreflarn som finns!
Recept kommer senare idag... det måste ni bara testa! Så 12... får ni in och kika :)

Kommer en dessert med i eftermiddag! Vem kan motstå en Chokladsufflé?

Men nu ska jag jobba och sen ha en låååång skön helg!
Kram på er från ett KALLT Åhus!

5 kommentarer:

  1. Ha en bra fredag och njut av det hembakta!

    SvaraRadera
  2. Absolut härligt med fredag!

    God mat står på menyn vad vet jag inte än. Chokladsufflen avstår jag gärna. En kaka till kvällskaffet ska smaka bra idag. Havreflarn smälter i munnen!

    SvaraRadera
  3. Hej! Här har det varit - 2 grader kallt i natt och frost. Men nu på morgonen skiner solen från en klarblå himmel. Ha en fin helg !

    SvaraRadera
  4. kallt här borte i Blekinge me... BURRRRR

    äter du ofta 3 rätters..?
    e vi dåliga npå :(

    ha en skön fredag kall men solig
    kramen

    SvaraRadera
  5. Ja du vad gör vi för gott här. Återstår att se. Något med köttfärs känns lägligt då jag har hela frysen full ha ha

    Hoppas du får en underbar fredag nu kram

    SvaraRadera