måndag 26 september 2011




 En helt otroligt vacker dag i går... glad att Chris övertalade mig att följa med ut i skogen och få lite frisk luft!
Underbart var bara förnamnet!
Efter legat en hel vecka så behövde jag verkligen detta!
Strålande sol och 19 grader var ju inte helt fel! Givetvis följde kameran med så där blev några fina bilder från naturen!
Hittade nog den största myrstack jag någonsin sett!




På hemvägen stannade vi och pallade Äpple i Nennes trädgård :) Hihihi... som tack hängde vi en kasse med trattkantareller på dörrhandtaget :)
Så väl hemma bakades äppelpaj och fixades middag!

Syndig god!


Idag blir det jobb i långa banor :) kul! 
Sen blir det städning och tvätt ... om jag orkar vill säga...iofs behövs det verkligen!
Men vi tar det som det kommer :)
Ha en fin fin dag!





4 kommentarer:

  1. Vad härligt att du kunde ta dig ut i kalasvädret!
    Själv stannade jag inne hela helgen, förutom en liten sväng till affären.
    Idag är jag i alla fall feberfri, men nu är det lika grått som i en säck mjöl ungefär. :D
    Nåja... Jag ska i alla fall jobba, och jag är glad att jag är så pass i form att jag klarar av det. :)
    Det var förresten den största myrstack jag någonsin sett!!! :O

    SvaraRadera
  2. Åååå va mysigt att du är uppe och travar!
    På tiden att du blev frisk ;) Chris har säkert saknat din matlagning!
    kramisar

    SvaraRadera
  3. Va härligt !! lite frisk luft kan verkligen göra underverk för både humör, kropp och knopp !! Vi tog en promenad längs havet igår och jag fick en sån där sprallig känslaa i magen - ska vi nån gång flytta från karlstad vill jag bo bland tång och måsar på kusten :)
    Ha en härlig start på veckan !! kramar

    SvaraRadera
  4. Vilka fantastiska kort! Jag skulle med vilja komma ut i naturen lite oftare.. slarv egentligen!!!
    PUSS fina!

    SvaraRadera