tisdag 27 september 2011

God morgon!


Så var det tisdag! En mörk dyster dag... hoppas det blir lika vackert väder som i går!
Jag överlevde jobbet, och en tur på stan ... men dödstrött när jag kom hem.
Vi lagade vildsvinsgryta, tände levande ljus och sen kröp vi upp i soffhörnan och njöt av brasans värme och kopplade av... ingen städning här inte.
Får väl ta det ikväll.
Men nu är det jobb som gäller. Har lite annat kul på programmet med, men det berättar jag mer om sen!
Ha en underbar dag alla!

7 kommentarer:

  1. Skönt att du blivit frisk igen, inte kul och vara så där sjuk som du har varit.
    Ha en lugn kväll idag! Kram

    SvaraRadera
  2. Gött att du har kommit upp såppas på benen så du orkar att jobba och sen vara ute i skogen på en promenix.
    Fina bilder..

    Wow, va gött detta receptet på pajen verkar och vara.

    Ha dä bäst och sköt om dig.. // Kramen

    SvaraRadera
  3. Skönt att ordningen är återställd med hälsan ;)
    Affären (om den fortfarande är kvar) ligger vid cafet som innan hette smörgåsboden. Jag är inte säker på att den är kvar bara och framförallt inte om vi ska ta det i samband med en runda på stan ;). Nu på söndag ska ett arbete lämnas in (som jag knappt börjat på) och på Onsdag nästa vecka så är det i den andra kursen som ska lämnas in... med andra ord är det en och en halv vecka av intensivt studerande på den såkallade fritiden!
    Men självklart måste vi ta en runda på stan, eller vad sägs om att åka till Malmö och strosa någon lördag? Antingen med eller utan killarna!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Men inte är väl dagen jättedyster?! Att det är mörkt på morgonen är ingen rolig historia det håller jag med om - men än så länge känner jag mig inte dyster.

    Den tiden kommer...suck.... Men än så länge njuter jag av september och höst!

    Härligt att höra att du är på benen igen!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Åh vill också ha en brasa hemma. Men jag får nöja mig med en förkyld man istället!

    Ha en fin dag nu Kram

    SvaraRadera
  6. http://fotbollsfrugan.blogspot.com/ <--- vill gärna ha receptet, vi som äte mycke vilt... KRAMEN

    SvaraRadera
  7. tack för hjälpen;) vänner e allt bra o ha=))....låter så underbart att få mysa vid en brasa....fast just nu skulle ajg nog tycka lite att det var som att elda för kråkorna....vilken underbar värme vi har (billiga elräkningar än så länge)
    fast ajg behöver nån rikgit kall höstnatt för att få fart på höstfärgerna..har ett foto uppdrag på G*tjooohoooo* krams

    SvaraRadera