måndag 8 augusti 2011

Sista veckan inledd....


Då var sista semester veckan inledd... här ska njutas :)
Så skönt att inte ha något bestämt för en gångs skull! Annika och Mini har ju med kommit hem så jag hoppas vi ska ska träffas snart!
Och jag är är så glad hittar ett par gamla vänner på FB som jag bara älskar att snacka med! Har saknat dem jätte mycket! Både Claes och Robert är helt underbara, så länge sedan vi snackade och nu känns det precis som vi pratade i går! Så härligt att kunna ta vid där man slutade :) Underbart!

Och jag har gett Chris sår i öronen, spelar Patrik's Combo avigt och rätt här hemma :p
Så nu är det hörlurarna på ...haha!
Undra om man kan slita upp en CD skiva...hahaha!
Har ni hört dem? jag blir glad av deras musik... så himla kul!
Jag gillar texterna... men något konfunderad av ett par spår på CD:n De é Okej...

 

Väntar på Jen ska komma tillbaka hit hon är på sjukhuset och gör några prover och hennes son Anton och deras söta hund Rocky är här :)
Jen och Anton övernattade i husvagnen :) Anton har ju velat göra det flera gånger men de bor ju bara en liten bit här ifrån så Jen har tyckt det va onödigt att bädda där, haha!
Men nu fick han sin vilja igenom :)

Men nu är det dags för lite tvätt och röjning här :)
Och en Måndagslista har jag fått i uppdrag av Fnulan att jag ska göra!
Tjingeling!

4 kommentarer:

  1. Härligt! Här började vardagen idag. Jag är ensam igen och måste ta tag i allt jag struntat i hela semestern ha ha

    SvaraRadera
  2. Ja se till o njut ordentligt

    SvaraRadera
  3. Visst är det väl kul med Facebook, och alla gamla kompisar från förr som man kan hitta där? :)
    Jag älskar det!
    Skulle behöva göra en Fnulanlista jag också, men skiter i det idag också. - Dags att göra sig i ordning för jobbet.

    SvaraRadera