onsdag 10 augusti 2011

Att se fram mot...


Just nu har jag massor att se fram emot!

  • Grillkväll med Annika och Mini, saknat dom men nu är de äntligen hemma!
  • Boka tid till healing, ska bli väldigt spännande
  • Buggkurs
  • Jakten drar igång, vilket betyder massor kul vänner och besök.
  • Träningen drar igång
  • Semestern är slut och jobbet lockar!
  • Renovering
  • Min kurs i affärsengelska startar upp igen!
Sen har jag så mycket jag är tacksam för...

  • Mina underbara vänner, gamla som nya! Ni vet vilka ni är och det känns så underbart att veta att ni finns där!
  • Min nyfikenhet på att upptäcka saker
  • Att jag får Kärlek från så många
  • Att jag känner mig lycklig och lyckligt lottad! 


Men visst finns det saker som jag funderar och oroar mig över och Ogillar... livet är inte alltid att gå runt på små rosa moln!

  • Känslan att inte hinna med allt jag vill... Vet att jag har 1000järn i elden och borde begränsa de lite mer kanske? Borde prioritera lite bättre med andra ord!
  • Obesvarade frågor..

Sen har vi ju saker man önskar man kunde göra just nu...

  • Umgås mer med barnen... antingen är de för långt iväg eller så har dom inte tid (tonåringar i ett nötskal)
  • Jag vill isfiska... inte riktigt läge nu! Och vem vet om det är det i vinter här i Skåne... får väl åka upp till Umeå! Men då får det bli i April... så man kan isfiska i bikini och sola samtidigt och framförallt är där MYGG fritt... och inga 30 minusgrader!

Saker som jag vill och ska ändra på...

  • Bli av med alla energislukande sk. vänner -och det är snart gjort!
  • Sluta få tunghäfta i vissa situationer... jag som annars kan babbla på som en toka :S Skum känsla...
  • Sluta ta cortisonet och bli smal igen..haha! I wish... Hoppas kan man ju!

6 kommentarer:

  1. Vad roligt - känner du Annika och Mini?! :)

    Hoppas att ni får en trevlig grillkväll! :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Så trevligt :)

    Dem verkar vara helt underbara människor :)

    SvaraRadera
  3. Så inspirerande läsning! Tack för att dela

    Moving Company

    SvaraRadera
  4. Oj så mycket roligt du har att se framåt!:-)

    Ha en trevlig kväll!

    Kram Izabell

    SvaraRadera
  5. Den listan kanske man borde sno :) o använda :)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Det ska bli så himla kul att ses!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera