tisdag 12 juli 2011

Glömde ju berätta!

Att mina parfymer kom i går från Parfym.se, snabb leverans det där och direkt hem i brevlådan :) Jippi!



Och jag fick lite skäll av söta Mari för jag inte uppdaterat på morgon idag... haha!
Men jag sover så dåligt och hostar och vaknar om nätterna så jag valde sova några minuter extra i stället för att uppdatera :))
Gårdagens skörd av jordgubbar ska fixas till med, hade inte ork i går! Hmm... undra vad jag ska göra... Förslag?


I går blev det soffläge och titta på Trueblood. :)) Gillar den serien starkt!
Men nu... Mat! Chris står för middagen idag :))


3 kommentarer:

  1. ha ha ibland orkar man inte blogga på morgonen :)
    Kul när man får paket!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Är du dålig i sommartider?? Inte lätt att bli av med eländet.

    Jag har haft problem att komentera hos vissa som har blogspot. Det ända som har fungerat är om jag är anonym.

    Ha det bra,Vicki

    SvaraRadera
  3. Kul att höra att det är fler som gillar den serien då är jag ett steg närmre att se den. Har blivit tjatad på så jag ska väl köpa första säsongen snart. Tycker bättre om att se det när jag har tid istället för en gång i veckan :)

    Gött med nya parfymer!

    Ha det så bra

    SvaraRadera