torsdag 28 april 2011

God morgon!

Mardrömmarnas natt! 
Jisses vad man kan drömma hemskt, drömt om att Chris förolyckas och att barnen råkat illa ut, bla. om Ems olycka som hände 2009, läs här och här
Och ett virrvarr av andra händelser :(
Hoppas det hjälper med en balja kaffe att skaka av sig obehagskänslan!


Älskar ju alla våra goa ungar och INGET får hända dem något! Och Inget får hända min darling!


Så var det dags för sista jobbedagen på kontoret denna veckan :)
Lite saker att fixa innan vi ger oss av ... jag hatar när jag inte kan avsluta saker och det blir hängade i luften!

Så det blir fullfart till bussen på cykeln strax... sen 1 timmes avkoppling ...hihi, läser på bussen :)
Sen jobb :) Hem :) Packa:) Sova :) Okej då... en liten blogg... sen Sova!
Sen Berlin here i come!

3 kommentarer:

  1. Usch vilka mardrömmar!!
    Va hemskt med Ems olycka men tur att de gick bra med henne, bilen skitsamma!!
    Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Usch va hemskt när man har sådana mardrömmar!
    HA det UNDERBART i Berlin och glöm inte kameran!

    SvaraRadera
  3. Usch har såna nätter jag med och jag avskyr det verkligen. Man har den känsla hela dagen :(

    Men nu har du roligare saker att se fram emot. Hoppas din dag blir fin och ha en underbar tripp till Berlin Kram

    SvaraRadera