söndag 17 april 2011

Alltså killar....


Varför är pojkar så tanklösa?

I går var grabbarna (18 och 16år) på väg hit... och jag väntar dem här vid en 21,30... när det gått en 15 minuter mer än vad det borde ta så börjar man bli orolig! Inget svar på mobilen trots flera försök... messade min sambo Chris om är och hämtar flickorna i Oxelösund om han hört någon, men inte ett ljud.
Kollade tiderna för nästa buss och dukade in fikan igen ...haha, kan ju inte stå framme 1 timme eller 2 i värmen från brasan precis.


Kollade Facebook och såg att dom hade anlänt till Kristianstad så tåget var de med i alla fall :) Tack för Facebook :)) Och jag vet att Robin och Simon är ju inte tappade bak en vagn så förr eller senare kommer de väl, vem vet de kanske träffade Natalie på stationen, för hon var ju på väg till Lund till sin kille!

Men rätt som det var ramlade dom in :) Hungriga och törstiga och berättade att dom missat bussen med några minuter och satte sig för att vänta på nästa :)
Hur jobbigt är det att meddela att man är sen?? *Suck*

Så skönt att ha dom här ♥ och i dag kommer Chris med flickorna så snart är det fullt hus och 6 ungarna är hemma ♥ Emily kan vi ju inte ränka med ...hihi hon är ju sambo och bor i stan!
Men om allt går enligt planerna så kommer alla vara här på Långfredagen ♥


Jag hoppas Emily och Marcus har det underbart i Budapest! Lite avundsjuk är jag dock... vill med ut och resa :) Och det får jag ju snart!

3 kommentarer:

  1. samma här....får jaga min son på facebook eftersom tel avstängd.o((

    SvaraRadera
  2. Men eller hur?! skicka ett sms i alla fall så man vet!

    SvaraRadera
  3. Med dagens teknik kan man i alla fall inte skylla på att man inte kunnat höra av sig!! :S

    Jag förstår din oro, då min mor ofta delar med sig av den rörande mig - men jag försöker i alla fall hålla kontakten när så förväntas!

    SvaraRadera