tisdag 15 mars 2011

God morgon!


Ja det är tisdag och jag är uppe som vanligt, pigg för omväxlings skull ...hihi.
Då var första Dagens Tips publicerat och först ut blev som sagt Bluebox, jag gillar den sidan massor... scrolla ner och kolla... så mycket kul saker där.
I dag kl 20,00 kommer nästa tips! Vi får se vad ni gillar det!?
Och som sagt, veckans meny är tillbaka. Och jag la även in ett recept från det... gårdagens Falukorv med fyllning.
Men vissa saker lär inte försvinna för jag har dagens tips, filmer kommer det som vanligt när jag kikat på något, drinktipset varje fredag kl 15,00 kommer med att finnas kvar.
Och givetvis nyheten med Veckans Bloggtips på söndagar.
Vi får väl se om ni tycker det är något kul!
Nu är det dags att göra vid sig och att åka.
Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Bloggers egna Nyhetssida:) Själv har jag varit vaken sen kl 03 och tittat på Cnn:s nyheter om Japan och explosionen igår kväll. Misstänker att jag kommer bli sömnig ganska tidigt. Kjamen

    SvaraRadera
  2. Det är en jättebra idé, alltid finns det väl något som kan väcka ett intresse! Men tips varje dag, att du orkar?! Kram

    SvaraRadera