tisdag 25 januari 2011

Snacka om personangrepp!

Alltså läste en artikel i Aftonbladet, och den handlade om min väninnas syster!!
Blev faktiskt lite paff när jag fick se Anna, Jennys syster i en artikel, visst hon är politiker men kanske inte första sides stoff... men nu var hon det! En idiotisk moderat politiker har anklagat henne för att va "låtsas döv"
Hur FAN är man det? Ursäkta ordvalet men jag blir så trött!!! Tro han man väljer att ha tecken/döv dolk med sig för man tycket det är kul?

Kolla här och läs mer

Jenny har ju med samma funktionshinder men hon hör med hjälpmedel, alla kan ju inte det!
Önskar Anna lycka till!
Och han den moderate politikern har gjort bort sig rejält! eller vad tycker ni?
För inte ska man gå till personangrepp och definitivt inte om man är en offentlig person i en sådan position!

7 kommentarer:

  1. Fy fan rent ut sagt vad dumma i huvudet folk är,, varför slutar man aldrig att bli snopen. Det finns ju folk till ALLT..!!!!!!
    Å detta ska vara högt upsatt politiker.. :o//

    Stackars tjej..

    SvaraRadera
  2. Jag håller med förra svarsinlägg. Man slutar inte förvånas över hur folk beter sig.

    SvaraRadera
  3. Han är ju pinsam... ...och hon fick en del bra publicitet!!! Bra är hon, syrran; aldrig ägnat sig åt personliga påhopp tillbaka trots hans dumma kommentar!!!

    SvaraRadera
  4. Jisses, så dumt. Och vilken knäpp ursäkt. Förstår inte riktigt hur han tänker när han deusstom försöker förklara bort det med att säga:
    "– Jag är väldigt ledsen att hon uppenbarligen har tagit illa vid sig av det här, det var givetvis inte min mening."
    Hur skulle hon inte ta illa vid sig av det? Vad var hans mening, kan man undra. Idiotiskt

    Ha det gott
    /Hella

    SvaraRadera
  5. Nej, ibland tänker inte folk, tyvärr.

    SvaraRadera
  6. Otroligt dåligt gjort!! Det där kommer ju inte ligga honom i fatet precis...

    SvaraRadera
  7. Jag läste också artikeln!
    Tycker att han gjort bort sig ordentligt! Jag skulle iallafall aldrig kunna ha något som hellst förtroende för någon som kommer med så dåliga påhopp som han gjort! För min del visar det på en person som behöver en heldel nya insikter för att bli kompetent nog för de arbetsuppgifter han nu har. Önskar Anna god fortsättning i sitt arbete, kan hända att just en sådan här sak kan ge henne lite mer uppmärksamhet
    kram från Kristina

    SvaraRadera