torsdag 19 augusti 2010

Remember me



Tyler Hawkins (Robert Pattinson) lever ett rotlöst liv och släpper ingen inpå livet. Kärlek står långt ner på önskelistan - tills han träffar Ally (Emilie de Ravin). Hennes mod och spontanitet inspirerar Tyler att släppa efter och tillåta sig att känna lycka och mening med livet. Men både Tyler och Ally bär på hemligheter som snart kommer att ställa deras förhållande och kärleken på hårda prov ...
Twilight-megastjärnan Robert Pattinson är tillbaka framför kameran - och i vilken roll sedan! Tyler Hawkins är som skapad för Robert Pattinson och det råder inget tvivel om att denna film är ett måste.

Helt klart en film i min och Nattis smak, helt underbar, den säger ju ett och annat om hur dyrbart livet är!


2 kommentarer:

  1. MUMS va gött med fläskpannkaka, men jag själv använder alltid bacon istället för fläsket.
    Men, gött äré i alla fall.

    Börjar jag att läsa en helt ny blogg så kan jag läsa de två, tre sista inläggen.
    Sen är jag läsare av bloggar där jag vet det skrivs flera inlägg per dag,, ja då scrollar jag ner tills jag har läst alla.

    Jag vill oxå gärna ha kommentare, som du säger.. mycké roligare att skriva då man vet att folk läser.
    Du är duktig på att kommentera.. TACK för det.

    En sak,, äré okej jag länkar till din blogg på min blogg eller hur vill du ha det..??

    Ha dä bäst.. // Kramar Annelie

    SvaraRadera
  2. Den filmen har jag velat se hur länge som helst!! :) Och "The last song".. Har du sett den än? Eller den har kanske inte ens kommit ut än..? (Koll på läget som vanligt!)

    SvaraRadera