lördag 28 augusti 2010

Härlig morgon!


Solen skiner, det är svalt men skönt ute!
Chris körde och hämtade Natti vid bussen och köpte med sig frallor i morse :) så gott!
Nu har vi en helt orörd dag, ska tvätta undan lite och fixa lite med papper och sånt tråkigt...
Hatar när papper tar över mitt skrivbord!
Vill ha en rent fint skrivbord :)
Hur gör ni, sätter ni in alla papper i ordning med en gång eller det samlas på hög?
Jag brukar försöka få undan det med en gång, men på sistone har jag bara lagt det på hög!
När alla måsten är fixade ska jag njuta av dagen!
Hoppas ni alla får en skön lördag!



2 kommentarer:

  1. Visst är det härligt ute nu, gillar den lite höstiga känslan :)
    Jag är biträdande butikschef på ett café/lunchställe, men hade en gång en dröm om att bli konditor :) Pralinerna köper vi in och säljer bara.

    SvaraRadera
  2. Det samlas på hög först och sedan så sorterar jag allt när jag får ett ryck!

    SvaraRadera