torsdag 29 april 2010

Torsdag.. tidigt, fortfarande sömndrucken och i behov av kaffe


God morgon!
I går kväll kom regnet på besök, hoppas det är övergående, det är lite regntunga moln här just nu!
Men det behövs, verkligen...behövs det är så torrt i skog och mark.
Det trodde man aldrig efter denna vintern vi haft!
I och för sig trodde jag att snön skulle ligga kvar än! *Ler*

Vi färgade Natalies hår igen, men resultatet är fortfarande guldblont, *suck*
Det får bli någon annan färg /blondering i stället. Men hon får vänta ett tag innan hon gör det!
Men jag tycker det klär henne, men det tycker INTE hon!

Idag efter jobbet blir det After Work, Nenne har bokat bord till 8 på Bånken, vi får väl se om alla kommer.
Bånken har suverän mat så det ska bli trevligt. Se deras meny här!

 Men nu är det jobbe dags!
Tjingeling.

9 kommentarer:

  1. Godmorgon! vi har nog samma vanor på morgonen. Kul att ni har after work så ofta, kanske ska börja fixa något hos oss också så man kan umgås på fritiden ibland.
    I morgon ska jag slinga mitt hår, utväxten har kommit. Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  2. :D Ja after Work är trevligt, I dag blir det After Work med tjejkompisarna, inte kollegerna.
    Men lika trevligt det!
    Kul att ses mitt i veckan, dricka lite gott, äta lite gott och snacka en massa skit! *Ler*

    SvaraRadera
  3. Stod att här va 3 kommentarer men jag kunde bara se 2... min & Annas ...skumt

    SvaraRadera
  4. Nej träffa aldrig Annika, blev inte av. :( Men skall ju vara hela sommaren i åhus så :) och hösten eftersom jag och min kurskompis som bor där skall skriva uppsats ihop =)

    Ja, det där med välja rätt väg är inte lätt....men jag tror jag har bestämt mig nu...kanske...

    SvaraRadera
  5. Superhärligt med after work!
    Ta och drick något för mig också :)
    Kramisar!

    SvaraRadera
  6. ps: nejdå ingen ledighet här inte :)
    Kramisar

    SvaraRadera
  7. Det är jätteskoj med after work, vi brukar ha det ganska ofta på mitt jobb också. Det tråkiga är att jag oftast inte är me... Jag vill så gärna dricka ett glas vin jag också - men med taxi hem så blir det så himla dyrt. Jag bor ju inte i stan där jag jobbar.

    Men, jag har after work hemma istället!

    Hoppas ni får en trevlig kväll!
    Kram eva

    SvaraRadera
  8. Mycket trevligt med after work! :) en annan ska jobba kväller! Härligt med regn tycker jag! Varmt är det me idag ... nice! Ha det gott! Kram

    SvaraRadera
  9. Vill bara sända en kram till dig!

    SvaraRadera