onsdag 28 april 2010

Lunchbloggar

Idag var det upp väldigt tidigt igen, så någon blogg hanns inte med.


Men gårdagen var väl ok när det gäller rygg osv. ont hade jag som vanligt när de dragit i en. Det vill säga värre än vanligt.

Men jag fick i alla fall en ny lite mildare värktablett. Får se om de hjälper.

När läkaren kollade mig så kikade han med på mitt födelsemärke på ryggen som Chris kommenterat att det har blivit nästan svart.

Så jag fick en tid till hudläkaren med :) ..men han trodde inte det var någon men för att va på säkra sidan ville han att man skulle kolla det ordentligt.

Känns skönt.

Hann färga om Natalies hår… fortfarande orange enligt henne, guldblont (rött) enligt mig!!!

Vi har härlig väder här i Skåne, sol och varmt.

Idag ska vi handla lite efter jobbet (Mer färg inhandlas idag!) sen blir det hem att fixa middag och fixa lite hemma… och färga hår.

I morgon blir det inget gjort, då är det dags för After Work med tjejerna, och fredag blir det grill party med Pinglorna, härligt… hoppas det inte blåser och är kallt när vi ska kika på bålet!

Men nu är lunchen slut och det är dags att jobba igen!

Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. Det är nog bäst att kolla upp födelsemärkena efter hand om dom förändras. Man ska alltid vara ute i god tid.

    Hur är det - kollar du genom dina bröst ibland? Det har ju inte jag med att göra, utan det var nog snarare en uppmaning...

    Den 1:e i varje månad gör jag det (om jag kommer ihåg...suck...). Kanske man ska gå ut med det, så att fler gör det en gång i månaden.

    Ha en underbar dag!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Lider verkligen med dig vad gäller ryggen. Hoppas verkligen att det går över!
    Ps: Har äntligen skickat sms... ditt mail hade hamnat i fel mapp så jag kunder inte hitta dig ;)

    SvaraRadera
  3. Tänk om man kunde jobba, nej jag menar blogga, på jobbet:)
    Kan man färga så många gånger! Hoppas det ordnar upp sig med hår och rygg! Kram

    SvaraRadera