tisdag 30 mars 2010

Konstintresserad?

Konstrundan 2010
En av mina favoriter är Maria Hillfon
Hon gör helt underbara tavlar, dessa alster fotograferade jag när jag va där sist.



Och jag vill gärna dit igen, även ett besök hos hennes exentriska bror Curt Hillfon är inplanerat.
Jag har lite mer funderingar på att se till att Chris får en runda här i Åhus också, vi har ju en glashytta här som han INTE varit på :) Det är väl på tiden när man bott i Åhus i 6 år. Kika här på deras glas; Studio Glashyttan

Har ni några tips på intressanta konstnärer?

3 kommentarer:

  1. Verkligen fina! Vi är ju några vänner som träffas emellanåt och försöker vara konstnärliga, så vi tycker vi är intressanta;)

    SvaraRadera
  2. Har ni med öppethus till Påsk? :)

    SvaraRadera
  3. Hej hopp!
    Glad Påsk!
    Välkommen till Tomelilla på konstrundan. Kjell har ju sitt galleri öppet hela påsken. Du kan se på hemsidan www.galleritomelilla.se
    Vi ses kanske, om inte i påsk så kanske en annan gång. Vi brukar ta en sommartur till Åhus, så ni får väl ta en sommartur till Tomelilla.
    Kram Ingrid

    SvaraRadera