söndag 21 juli 2019

Vänskap för livet!


Tänk den 21 juli 2011 träffade jag min fina väninna för första gången…. Vem hade kunnat ana att vi skulle få en sådan fantastisk vänskap. det tackar jag Sofie för som inte kom när vi skulle träffas på en middag... Tack som fan!
För vilken fantastisk tjejkompis jag snubblade över... en tjej med omtanke, empati, (räddar världen med jämna mellanrum)*fniss*, fantastisk humor, spontanitet och världens största hjärta.
Det känns som vi varit vänner hela livet!
Du får mig att bli glad och skratta vid de mest udda situationer, du ger mig energi och så mycket glädje!
Du är en unik, speciell och enastående person Katrin, tack för 8 fantastiska år, vilka minne vi delar, vilka upptåg vi gjort sååå mycket bus och kul!

Låt oss fortsätta med det!  😁😁

Love you!











You and me! 




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar