tisdag 20 februari 2018

Det blev trevligt trots allt...


Mina fina presenter, en fantastisk hortensia av Katrin och fika, Pandora berlock av Natalie med familj, Interflora presentkort av min syster och svåger, och tulpaner, tårta, smörgåsbomb, choklad och en ny datormus av Chris  ♥


Min man medelade mig att de säkert skulle jobba över så väntade inte honom hem förrän sent.
Katrin kom på eftermiddagen och en sliten stund efter ringde Chris och sa han var på väg, så jag blev frad på min födelsedag med av min bästa vän och make :)



Lördagen hade jag verkligen sett fram emot, scones brunch med barn och barnbarn.
Natalie var gullig och kom och hjälpte mig att baka :)
Tyvärr har Emily haft kräksjukan och var i karantän :( så de får komma en annan dag och fika och mysa :)
Min syster och svåger kom med och det var väldigt gott.

Vi firade både mig och min make som fyllde år den 12:e denna lördag. Jätte mysigt.




Melanie älskar Jordgubbar, vilket syns kanske på bilden. Vet inte om tårtan eller jordgubbarna var godast? Tror jordgubbarna :) Söta lilla tös ♥


 På kvällen gick vi och åt grillbuffé på Arenan i Kristianstad, det var ok men inte mer, maten var inte imponerande för 300 kr per person.
Glad att ryggen höll även om jag var helt död när jag kom hem. Så det blev soffa, kaffe och film.







Men måste säga att David Batra levererade, trots vi var 4200 pers så blev det bra :) 
Jag fick en fantastisk födelsedag på fredagen och vi hade an kanon mysig dag på lördagen... 
Söndagen packades och vilades för jag flög till Bryssel i måndags och är där just nu på kurs. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar