lördag 26 augusti 2017

Jag vill bara....

Komma bort just nu... långt bort...
Kan man annat än längta... Mallorca, Santa Ponsa... det är snart... i oktober... I'll be there :)

Med tanke på hur jag mått den sista tiden ska det bli underbart skönt med semester...
Bara få njuta och rå om maken, äta gott och ta dagen som den kommer.
Efter att fått ett elakt virus på min sommarsemester som gjorde att jag var sjuk mer än två veckor av tre, jag asade mig i alla fall iväg till läkaren och kollade upp mig så det inte var något bakteriellt... dock var jag ju så korkad att jag inte sjukskrev mig från början... kanske inte hade gjort någon nytta  men jag hade ju haft semester att njuta av senare...  *suck*
Och efter jag blivit lite bättre efter virus attacken så har jag lyckats dra på mig något som heter Tietzes syndrom, en inflammation av brosket på revbenen/bröstbenen, vilket ger en en vidrig smärta... jag skojar inte... känns som man ska tuppa av i emellanåt.
Och ovan på det så har jag fått förhöjt blodtryck, men det tror dom att det är på grund av mina mediciner (värktabletter) mot min trokanterbursit i höfterna och diskbråck.
Så tack för det... pest eller kolera...

Så en dag i taget...
Men ... nedräkningen har börjat på allvar... 42 dagar kvar :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar