torsdag 3 november 2016

Värdelösa webbsidor... däribland hamnar Skånetrafikens sida...



Som många vet så åker jag en hel del med kollektivtrafiken.

Jag har precis upptäckt att jag ogillar verkligen Skånetrafikens hemsida…
*suck* hur man än letar så är det svårt att navigera sig fram till rätt information.

Läste på Kristianstadsbladet att antagligen skulle det komma ny Zon indelning. Den skulle börja gälla den 12/12 om jag kommer ihåg rätt.
För min del blev det antagligen bättre om jag fattade det rätt…. Inom en radie kan man resa åt vilket håll man vill.
Alltså om man betalar för 6 zoner så får jag åka vilka 6 zoner som helst?
Eller har jag missuppfattat allt? Igår kväll satt jag och försökte hitta rätt på deras sida... men blev inte ett dugg klokare... får väl ringa eller gå in till kundservice någon dag!
Eller är det någon som vet?

2 kommentarer:

  1. Ja du vissa hemsidor är faktiskt riktigt dåliga :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag tycker man att de flesta har väl fungerande sidor, men vissa ska krångla till det.

      Radera