söndag 18 september 2016

Oj vad trött jag blir på avundsjuka, nyfikna och elaka människor....



Har man inget trevligt att säga kan man knipa käft!
Man behöver i alla fall inte säga det till mig ... för jag bryr mig inte om vad andra säger eller tycker!
Jag bildar mig en egen uppfattning om människor!

Jag försöker leva efter mottot: Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Jag försöker vara snäll och omtänksam mot alla!
Alla har rätt att tycka och tänka som de vill, jag behöver inte tycka om det men kan respektera det!
Vissa går det inte att vara snäll och omtänksam mot, men de har jag valt bort ur mitt liv och umgås ej med dem.
Jag har verkligen försökt med vissa personer... men Nej! Det blir bara fel och ger en negativ energi!

Och undrar ni något om mig, fråga mig och inte mina vänner! Så får ni fakta med en gång och kan sluta spekulera.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar