måndag 19 september 2016

Härlig helg!


Trodde aldrig att jag skulle komma upp klockan 4 i morse, med tanke på ett migrän anfall i går kväll så var jag livrädd att jag skulle vakna med samma huvudvärk som jag gick och la mig med, jag är bättre i dag men oj så mosig.
Chris är ju uthyrd till ett företag i Hässleholm genom sitt jobb så det blir väldigt tidiga mornar när han jobbar tre skift.

Helgen har varit fantastisk härlig.
Hunnit med massor!
Känns bra.


 
Började lördagen med lite sovmorgon, dock vaknade jag fem men lyckades somna om...
Sedan blev det lite plock och förberedelser inför nästa helg då Anna och jag har bloggmiddag.
Maken spelade bowlingmatch på lördag eftermiddagen så jag följde med dit och hejjade på :) Och tog en öl medan jag tittade.
 





 
Sen tog jag en runda inom finaste Katrin och blev bjuden på lite lunch och öl.
Hennes nya lägenhet är så fin, nästa så man blev sugen på att flytta till stan... eller nej! Bor ju i mitt paradis :) Men nästan sugen i alla fall....
 
Sedan fortsatte jag hem till Annika där det vankades tjejfest med ett härligt gäng tjejer och god mat!
 
 

Vi har alltid fantastisk kul ihop! Ett glatt gäng och massor med roligt... Vi blev bjudna på väldigt god mat och desserter.
Jag åkte ovanligt tidigt för jag skulle vara barnvakt på söndagen kl 8 till min pärla. Kom i säng vid två så det var inga problem att komma upp :) Hon är så mysigt att passa ♥


 
Det blev mycket lek och bus innan mamma kom.
Sedan körde jag på nästa söndagsprojekt, att göra höstfint :)
Emily och Marcus var ur gulliga och köpte blommor till mig med de handlade till sig själva :)
 
 
Blommorna var så fina och jag blev väldigt nöjd med resultatet.
 
 
Mitt andra söndags projekt var att fixa flaskor till mina ljushållare i smide, blev super nöjd med resultatet!


Vad tycker ni? Läckert eller hur? Och så enkelt ...man kan ta vilka flaskor som helst till detta :)

Önskar er alla en härlig måndag!
Jag gissar att jag är på jobbet när detta publiceras kl 6!
Kommer väl somna på bussen hem idag ...haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar