måndag 23 maj 2016

Sådana personer finns det inte plats för i mitt liv...

det vill säga människor som antar en massa saker...
Vissa undrar varför man inte är vänner längre... eller varför man inte hör av sig längre??? :O
 
Om man är så trög så man inte fattar att man måste faktiskt själv bjuda till lite.
Vänskap är två vägar ... annars får det va för min del.
 
 


Och nej, man kan inte bli sur för man inte blir bjuden på en fest som alla andra blir bjudna till... och ALLA andra är typ 10-15-20 pers.
Ibland får man inte plats med fler gäster och då får man försöka röra om lite i grytan och bjuda in lite nya personer  :)
Och det måste väl ändå vara värdens val?
 
Hur gör ni?
 
Jag tycker det är svårt att "välja bort" gamla vänner för att få plats med nya vänner.
Jag älskar ju att träffa nya människor.
Så jag rör om lite då och då :)
Kul som Sören att röra runt lite *fniss*
Och blir någon sur, säg gärna det till mig direkt så kan jag förklara varför just du inte blev bjuden denna gången... sluta anta saker!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar