måndag 3 augusti 2015

Stora shoppare dagen ... dock inte lämnat tomten :P

Super bra man kan shoppa på nätet och få allt hemstickat :) Med några få klick har jag lyckats hitta några saker jag länge letat efter.


Äntligen har jag fått tag på min mascara, sånt jobb för att hitta den på en sajt här i Sverige som säljer den. -Benefit - The're real.
Klickade hem ett par andra grejor med :)
Ni som känner mig vet att jag blivit Elizabeth Arden beroende! Sjukt bra produkter och dryga.
Jag har ju använt Ceramide Capsules Daily Youth Restoring Serum från EA ett bra tag och det fungerade på min hud, och när jag sedan provade deras hudvårdserie med mycket fukt i så funkade den kanon med. 
Så nöjd, inget besvär av min Rosacea alls! Serien jag använder heter Visible Difference.
Passade på att köpa en annan favorit med...  GOLDWELL - Color Extra RichTreatment, super bra! Håret behöver lite kärlek med :)

Sen kunde jag inte låta bli.... hittade lite till Pärlan ♥ Tack Ellos för super bra rabatt!



Sen hade Bokus med rea så både jag och maken fick lite nya böcker. Mina var på rea (25 kr styck) så det blev ett par stycken till mig, ny författare jag inte läst innan, ska bli spännande. Ser verkligen fram emot det.

Och beställt hem mina vitaminer från Apotea. Suveränt, man kan beställa hem även sin recept belagda medicin därigenom.

Så jag måste säga att jag är mer än nöjd med mina inköp :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar