måndag 9 december 2013

Söndagen blev en riktig...

Bullsöndag... Jag och Chris bakade lussekatter, slog in lite fler adventspaket och fixade lite annat smått och gott.


Recept till Fluffiga lussekatter hittar ni här!

 Och sen passade jag på att klä granen, så den är redo till Lucia. När klär ni er gran? Har jag förstått det rätt så klär många den till lille-jul.



Och mina nya julgransdekorationer är i granen, sååå nöjd. Älskar Georg Jensens vackra saker.
Avslutade kvällen med mysfika och film. Det blev A bride for Christmas, jätte söt. Älskar julfilmer :)



Så var redan andra advent över och vi går mot tredje, har ni alla julklapparna redo eller inte börjat än?
Som vanligt klicka på bilderna så blir de större. Nu ska jag njuta av måndags kvällen. Kram på er!

6 kommentarer:

  1. Här brukar julgranen komma upp till lucia. Vi har ju plastgran å då funkar det när som. En riktig gran barrar ju om man tar in den för tidigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Brukar min med, men har för mycket i veckan för att hinna. :)
      Här är det plastgran med som gäller.

      Radera
  2. härliga juliga bilder stämningen höjs automatiskt

    SvaraRadera
  3. Här kläs alltid julgranen till 1:a advent,, men det är enbart för att få bort alla julklappar som är överallt annars.
    Julklapparna är färdiginköpta,,, ja om jag inte hittar något passande i Ullared när vi ska dit den 20:e.

    Gött med lussebullar,, skulle jag också vilja ha..... men får ju inte plats i frysen, så detta år blir det inget bakat.. :o((

    Ha en jättefin tisdag.. // Kramen

    SvaraRadera