tisdag 31 december 2013

Sammanfattning av 2013



Har ni sammanfattat det gångna året?
Min höjdpunkt var att jag gifte med min älskade Chris och åkte på en underbar bröllopsresa.
Min yngsta dotter flyttade hemifrån, förlovade sig med sin Chris och blev med valp :)
Min äldsta dotter tog Examen och förlovade sig med sin Marcus.
Sen har det kommit nya vänner in i vårt liv som är helt underbara, och alla våra gamla vänner som finns där i alla väder är guld värda.
Det dåliga 2013 är alla fina vänner som insjuknat i cancer och andra sjukdomar detta år.
Jag hoppas på ett friskt 2014 och alla ni som finns i mitt hjärta blir friska ♥


Fixat och donat för att göra det till en mysig nyårsafton med våra vänner! 
Superlim är jätte bra men inte på fingrarna :)
Med Power Flex fixade jag min dekor galant!


Menyn är redo (Hemlig, men ni får reda på den sedan) och jag har dukat klart, nu ska jag inta frukost och sen kökstjänst och förbereda så mycket jag kan så jag kan roa mig med vännerna i kväll.



Önskar er en underbar Nyårsafton!
Ser fram emot ett spännande 2014.


4 kommentarer: