måndag 25 november 2013

Måndagen kom alldeles för fort!


Julgalan var mycket trevlig, vilka artister. Det kommer med bilder därifrån senare. Vi hade i alla fall en toppen kväll i lördags.


Vaknade kl 7 efter att bara sovit några timmar... drygt när man velat sova ett par timmar till. Men i bland går det bara inte.
Hann i alla fall fixa till lilla stugan så där är fint.dubbelsängen är på plats. Jag blev väldigt nöjd. Soffan kunde va kvar så man kan sitta och mysa där framför brasan än :)



Ljusslingan blev mysig på Lilla huset, behövs lite som lyser upp den mörka årstiden här. :)))

Nu kommer en ny jobbevecka, stackars kollegan Kim är däckad i kräksjukan, Krya på dig . Och min andra kollega Sara flyttar till nytt hus så hon är ledig. Lycka till .. så jag lär ju veta att jag lever. :)

Jag ser framemot helgen då min barndomskamrat Lotta kommer på besök.Chris ska på jakt hela helgen så Lotta och jag hinner snacka och umgås mycket. Underbart!

Men nu... mot jobbet! Ha en underbar dag mina vänner!



2 kommentarer:

  1. Va mysigt med en massa ljus så där i "skogen".. :-)

    Härligt med att en barndomsvän kommer på besök,, önskar jag också min bästa vän sedan barnsben kunde göra.
    Men, det är tydligen svårt att åka dessa 60 milen ner.. :-(

    Ha en kanonfin arbetsvecka, även om du har massor att göra,, men då går tiden fort så är det snart helg igen. // Kramen Annelie

    SvaraRadera
  2. Längtar till helgen och våran träff, var ju ett tag sedan sist./Lotta

    SvaraRadera