fredag 30 november 2012

Oj vad jag kan... SHOPPA!

Efer jobbet susade jag in på stan ihop med min kollega Kim, tack för skjutsen ♥ Igentligen för att leta efter en klänning, kom hem med en blus, ett par byxor och en kjol. Fick 3 plagg för under 500kr

H&M  99kr
H&M 149kr
Sen behövde jag ett nytt tandborstfodral med... men det blev en plånbok och en sminkväska :)
Slank in på Lindex och där blev det linne, trosor  och två par strumpyxor.:)
Haha, inte en klänning så långt ögat kan nå!


Accent hade rea med ... 50kr på valfri vara plus jag hade ett presentkort på 50kr. Så plånboken gick på 99kr och cminkväskan var nedsatt till 99kr så den kostade bara 49kr!..Älskar shopping när det är billigt!

Men nu är det dags att fixa till sig och gå till jobbet!
Ha en riktig mysig fredag!


1 kommentar:

  1. Härligt med billig shopping,,, jag shoppar ju också en del. Men BILLIGT.

    Mycké sällan jag köper något väldigt dyrt,, som jag berättade om i ett av mina blogginlägg,, jag har aldrig gjort det förrens nu, köpt jeans för 1.000;-
    Men, jag ville såååå gärna ha de,, och nu när jag KUNDE få på mig de... därför jag slog till.
    Men, det kommer inte att bli någon vana... *fniss*

    Ha en helt underbar helg.. // Kramen Annelie

    SvaraRadera