fredag 16 november 2012

Hoppla hoppla...

Det slank visst med lite mer igår på stan...

Jag har ju denna weekendbagen sedan innan och tyckte mig behöva en dator väska nu när jag har en laptop :)
Så det blev en sådan här
Vezzano Laptopväska
Och när jag ändå var där så behöver jag även en ny necessär och dom hade ju 20% för medlemmar :) Gällde ju att passa på.
Vezzano Necessär
Så nöjd med mina inköp.

Hoppas dagen blir lite lugnare i dag på jobbet, var ju bara jag på kontoret 5 pers frånvarande av olika anledningar. Sjukdom, semester, kund/leverantörsbesök och vabb...
Blir ganska hektiskt vill jag lova...
Men men är ju bara tillfälligt och jag älskar när det gå i rasande fart :) dagen bara svissar förbi!

Önskar alla en underbar fredag! Mys på... och på lördag är det tjejträff och mys hos Gisse på torpet :) Ska bli så kul! Älskar hennes torp!


2 kommentarer:

  1. Triss i väskor :)
    Kul me nya väskor.
    Ha en bra fredag! Kram

    SvaraRadera
  2. Här har du matchat ordentligt, fina!
    Ja visst är det roligare när det är mycket att göra!
    Kram

    SvaraRadera