torsdag 16 augusti 2012

Oj vad det går...

Tiden alltså... hinner inte med allt jag tänkt göra ...jisses.

Mina elaka höfter bråkar som aldrig för grrr... hatar att ha ont :S
Men ska försöka låta bli en massa piller, mår bara sämre när jag äter dem. Kroppsligt alltså, får väl ha ont och stå ut.
Drygt är det i alla fall.

Men skam den som ger sig... bara att kämpa på!

Idag blir det jobb sen ska jag hem och vila och lägga mig på hela ryggen och läsa tror jag :) Känns som en bra plan :)))

Och snart är det fredag och myskväll! Eller myshelg .)
Hoppas solen och värmen är kvar! Jag är så sugen på en strand dag till :)

Hade inte varit fel att ligga här istället för sitta på ett varmt kontor :)

Men nu är det dags fixa sista och mot bussen :)
Tjingeling!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar