söndag 22 juli 2012

Torsdagen...

Som ni såg i förra inlägget så började morgonen bra, lika bra som dagen innan slutat... spöregn :(
Men det klarnade upp som tur är...så man kunde vara ute lite i alla fall :)
Jag lagade vildsvingryta, kändes ju som höst så det passade bra, hade i massor med kantareller som Chis, Jim oc h Katrin plockat.

Jim och Chris har en ny favorit sysselsättning :) Pussel ...Katrin och Staffan handlade lösgodis och läsk till våra barn medan jag fixade mat, alla ungdomarna skulle ha film kväll.
Efter maten spelade Natalie, Emmie, Alice, Chris, Robin och hans tjej dart - Killer! Sedan bakade Natalie och Jim kladdkaka, eller rättare sagt Natalie bakade och Jim slickade skålarna :)))) Hahahaha

Sen började vi snacka lite med ungdomarna om de inte skulle följa med ut till Handelsbaren...med tanke på Katrin och jag älskar kolla på Combon och dansa loss :) och sagt och gjort, de skulle hänga på :)
Som ni förstår är inte våra barn så små :)

Ja jäkla våra tjejer kan rocka loss *Ler* Dom tom. dansade på borden ..hahaha :)
Och roligast av allt dom tyckte det var skit bra :)))
Våra girls ♥ 

En sju jädrans härlig avslutning på fyra sjukt kul dagar!
Så nu får vi vänta till nästa sommar när de dyker upp på handelsbaren igen :)


2 kommentarer:

  1. Jag tror jag hänger på nästa år....:)
    Sååå kul som ni har haft.:)
    Kramiz...

    SvaraRadera
  2. Så kul att ni hade så kul. Det ser verkligen roligt ut!!
    Kram

    SvaraRadera