måndag 5 mars 2012

Varför?


Varför tar detta inte slut!!!

Mådde bättre i morse och så på eftermiddagen kommer febern igen och huvudvärken som blir värre desto längre dagen lider :( Den är ganska olidlig just nu så det får bli alvedon igen :(
Nu tycker jag detta räcker... nu vill jag bli frisk!

Har inte ens ork att läsa... bläää!

Händerna gör sjukt ont  emellanåt, får se till att få tid till läkaren igen. För enligt honom var det ju min infektion förra gången som jag fått det av och det skulle försvinna, men det har det inte gjort.

Men nu fryser jag igen så det är dags att bädda ner sig IGEN!

3 kommentarer:

  1. Usch vad jobbigt, så tråkigt att vara sjuk. Hoppas du blir frisk snart.

    SvaraRadera
  2. Krya på dig! Vila är det enda som hjälper.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. *krya på dig ros*
    Kramen

    SvaraRadera