torsdag 1 mars 2012

Ojojoj....


Gick och la mig med halsont och vaknade med halsont :(...bådar inte gott!
Jag hoppas det släpper!
Får bli ett gäng Zyx idag då... eller snarare tre. :)

Redan torsdag, alltså... för vår del är det samma sak som städ och inköpsdag.
Chris ska kämpa sig iväg till jobbet idag och jag slipper ta bussen :p
Åka kommunalt när de håller på att bygga om halva stan är inte kul kan jag meddela... "It Sucks!!

Gulliga "Kryddan" levererade mina beställda TV-sockor till jobbet i går :)) Tack snälla söta!
Invigde dem med igår :)

Men först jobb...
Tjingeling!

4 kommentarer:

  1. Ställer in en *Krya på dig ros*

    kramen

    SvaraRadera
  2. Usch då, krya på dig. Hoppas det halsonta släpper med några Zyx.
    Och jippi nu är det mars :) så härligt att februari äntligen är över... Kram vännen

    SvaraRadera
  3. Hoppsa det går över med halsen, här har jag tagit helg nu fast ska ju testköra på taxi nu i helgen kort pass på 5 timmar o imorrn blir det möte för o se om jag kan gå över från arbetsträning till jobb me dLÖN :)

    SvaraRadera