lördag 24 mars 2012

Det kom ännu en vinst!






I går damp nästa paket ner i brevlådan :) Åhh jag känner mig så glad att jag äntligen har lite tur! Och finast Fnulan hade ju en tävling ... eller rättare sagt hon tävlade och om vi hjälpte henne så skulle hon dra en vinnare som hon skickade en present till och den vinnaren var jag Kolla här! och hon skulle ge mig presenten personligen, men hur vi än försöker får vi inte ihop dagarna så vi kan ses :) *fniss* vilka upptagna kvinnor vi är :))

Så hon var ursöt och skickade presenten ...och vart var det i den då?
Jo denna helt underbara lilla tavla




Den hängdes upp omgående
Så tack underbara Fnulan ♥ 
Jag vann ju faktiskt även 100kr på CDON.com bara för att Fnulans Hot & Spicy vann hela tävlingen :) 

7 kommentarer:

  1. Åhhh så mysigt med fina vinster :) Jag är så avundsjuk på dig som vann väskan :) Den är hur underbar som helst men jag är för snål för att köpa den... mest eftersom det är en skötväska och jag inte har behov av just det :)

    Kram fina och säg till om att du VILL ha fredagstulpaner :)

    SvaraRadera
  2. Finaste Maya! Roligt att du tyckte om tavlan. Du är full av kärlek så det var passande tyckte jag!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Helt galet vad du vinner! Kanske skulle du vinna på Lotto med nu! :)
    kram goa du!

    SvaraRadera
  4. Hihihihi :) Jag vet att många säger att den är bra som skolväska/jobbväska men det är ju just att det är en "skötväska" som jag inte vill lägga ner 1000:- på den :)

    SvaraRadera
  5. Grattis!! Kul att vinna!

    Sv: jaså kläder?! Måste man ha de ;)
    Ja tack för tipset får titta in där
    kram

    SvaraRadera
  6. Vad kul! :)

    Du får kontakta Ko-Ko-No. :)

    Krams och trevlig helg!

    SvaraRadera
  7. Så fin det var!!!!!Jättefin.

    KRAm till fina dig.

    SvaraRadera