fredag 20 januari 2012

Usch... fredag...

Jaja, jag vet härligt med fredag men jag ska till tandläkaren, något jag verkligen ogillar!
Det är läskigt! Obehagligt... hemskt till och med! Och det är DYRT!


Men först jobb och sen tandis och sen hem och lägga sig... mår nog inget vidare efter...Har redan en klump i magen nu! Bläääääää
Men lovat köpa något gott till fredags mys för jag lär inte ha ork att fixa något, Chris och Natalie har lovat fixa mat! Rådjursfilé med hasselbackspotatis, pepparsås och massor med kantareller och sallad.
Men nu cykla till bussen och hoppas jag inte halkar bort!
Tjingeling!

4 kommentarer:

  1. Usch ja för tandis,, jag bet sönder en tand långt bak för lääänge sedan. Gick inte till tandis förrens jag fick ont av det, många år senare.
    Ja, de kunde laga upp tanden, men det isar i den till och från (inte mer än att jag står ut), men egentligen skulle det behöva sitta en krona där för si så där 5.000;-m :o//
    Men, så länge som jag inte mår dåligt av detta lilla isande så gör jag inget.
    Men fyyyy, att jag inte gick direkt istället.
    Men så äré när rädslan tar över.

    Ha en finfin helg och hoppas att du klarar dig från att bli sjuk.. // Kramen Annelie

    SvaraRadera
  2. Ja jag tycker ju personligen att man borde få betalt för att gå till tandläkaren. Så illa är det för mig.....I HATE IT!!!! Livrädd när jag sitter där i stolen.

    Men vilken mat ni äter- underbart det låter.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Men stackars finaste Maya!!!! Ska jag komma och hålla i handen???

    SvaraRadera
  4. Jag hatar tandläkaren och jag hatar att slänga ut pengar till dom.. Vilka jädrans hucker priser dom tar..

    Jag säger som vuxenmamman...man borde få betalt för att gå dit. KRAM

    SvaraRadera