fredag 20 januari 2012

Då tjatar jag lite till...







Jag och 11 andra bloggar slåss om de 8 finalplatser, så nu måste ni hjälpa mig komma med!
Så jag får en chans att tävla med ett recept i Vaniljimportens Norden AB recept tävling.


Jag har Chans att få vara med om ni hjälper mig bli nominerad bland de 12!
Klicka på länken nedan och följ anvisningarna!
http://www.vaniljimporten.se/sv/blogg_tävling_nominering.html


När ni nominerar mig har ni med chans att vinna 

Bland dem som nominerat drar dom slumpmässigt en vinnare varje dag under nomineringsperioden.
Priset är 10 st färska vaniljstänger 17-19 cm

9 kommentarer:

  1. Man får faktiskt bara rösta en gång- remember? ;-)

    ha en trevlig fredag

    KRAM

    SvaraRadera
  2. jag har röstat. Tyvärr får man visst bara rösta en gång... Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har nominerat dig :)

    Ja det är en skräck med våld överhuvudtaget :(

    Kram och lycka till

    SvaraRadera
  4. Självklart nominerar jag dig, har mailat och kommer att maila från jobbet också samt Minis mail... du ska ta mig tusan vinna detta!

    SvaraRadera
  5. jag har försökt att rösta men det funkar inte:( det är nått med http o min mail som inte funkar o jag fattar in hur jag ska göra. det går helt enkelt inte att skick rösten :(
    men jag tänker på dig o hoppas att du vinner, kram från Flame

    SvaraRadera
  6. Så nu har jag röstat! Kram

    SvaraRadera
  7. Dagens röst är inskickad, håller tummarna för dig!

    SvaraRadera