torsdag 12 januari 2012

Oj... vad dagarna går fort!

Jag vet inte vad som hänt men dagarna rusar verkligen iväg.
I går var det fika på Wahlqvists konditori (Kolla här på Clinens blogg, där finns bilder av denna underbara nostalgi tripp) med dottern! Så mysigt! Sen letade vi läppstift ...haha, vilket göre.
Jag hittade ett jag gillade tills jag så priset! 355kr! Köpte jag det...näää... det är jag för SNÅL till! Så dyra läppstift är onödiga tycker jag, men färgen var sååå snygg... men oj med snygga läppstift det finns. Mitt YSL är slut som var min favorit och jag har pytte kvar av mitt andra, Lancome så nu måste jag hitta ett nytt. Och när jag gjort det blir det att beställa på nätet och spara flera 100 kr :P



Jag måste tipsa er om en serie...Once upon a time, läs mer här! Se den idag kl 20,00 på TV 5 ...Underbar!




Men nu ska jag strax till jobbet och efter jobbet en massa måsten, så tyvärr blir det inget Tuppewareparty för min del i dag :( Gillar inte när oförutsedda saker händer, men så är det ibland.
Ha en underbar dag - Were ever you are!
Tjingeling!

5 kommentarer:

  1. Snyggt med läppstift på andra men inget jag använder själv, kan an vända ljust ljust bara :)
    Har missat denna serie också :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag älskar mitt Max factor everlast jag :)Det är verkligen everlast och finns massor olika färger. Eller finns det ens kvar?? Inte vet jag har inte shoppat smink på mkt länge!

    Ha en fin dag nu Kram

    SvaraRadera
  3. Nu kan du tävla i min blogg om en valfri bild;)

    SvaraRadera
  4. God fortsättning. Checka Howard Schatz - Dancers in water om Du hinner - totally capsured! Love FAB http://fabs.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Inte roligt när saker händer som inte ska hända...
    Once and again var en serie jag älskade när den gick...

    Dennahar jag inte ´sett ( har inte tv5)

    SvaraRadera