fredag 13 januari 2012

Jippi! Jag kom med!


Idag har jag fått paket :)
Spännande!
Jag har kommit med Vaniljimportens recepttävling och jag kommer behöva er hjälp att nominera just mitt recept och min blogg! ♥ 
Men jag vet att ni kommer vara jätte duktiga på att hjälpa mig ♥ Ni kommer också ha nytta av att jag kom med :) Ni kan med vinna!
Nu ska jag bara komma på vilket av mina favorit recept jag ska välja eller jag ska göra ett helt nytt!?

Mer om detta den 16:e när det hela drar igång!
Längtar!

2 kommentarer:

  1. Ja men så kul!!!!!!GRATTIS!!!!
    Bara säg till så ska jag rösta såklart!!!Kan rösta från alla datorer här hemma. 7 stycken med andra ord ;-)

    KRAM och go fredag!

    SvaraRadera
  2. Grattis!!!
    Skriv en kommentar på Facebook för att påminna mig. - Gärna i min logg, så jag ser det.
    Det finns liksom aldrig tid för bloggliv nuförtiden, så det finns risk att jag missar dig om du inte påminner mig.
    Men jag röstar så gärna, så gärna på dig! - Du har så mycket fantastiska recept, och är dessutom en trevlig person. :)
    Kan förresten berätta att dina brända mandlar typ räddade min jul. ;) - ALLA fick dem i julklapp, och alla bara älskade dem. Vi här hemma också, för vi behöll allt ett gäng. :D
    En del fick också hemgjorda Toffifee, coh även de var en succé!!!
    Ändå är nog jag en sån där som gillar det enkla bäst. - Och det finns nog inget godare än brända mandlar.. :)
    Tack!!! :)

    SvaraRadera