tisdag 20 december 2011

Så var vi en dag närmare...


Tisdag ♥ veckans tråkigaste dag enligt många!
Men alla dagar har sin charm.
Jag vill ha er hjälp... jag vill ha tag i lite kul filmer att titta med familjen i jul... gärna julinspirerade som typ

  • Home alone filmerna
  • Miracle on 34th street
  • The Holiday
Hel underbara filmer ju! Men jag vill ha mer.. mys filmer, kul filmer... ingen skräck eller elaka saker utan härliga kul juliga filmer... så tips tas tacksamt emot.



Men nu är det snart dags att ge sig av till jobbet!
Ha en underbar dag!


4 kommentarer:

  1. Hejsan hoppsan
    ja du julfilmer den första jag kommer tänka på e Karl-Bertils jul hehe men den går ju på tv...
    *står stilla nu*


    ha de gottigt
    kramen

    SvaraRadera
  2. He gulliga du, jag ska fundera lite. Men vi brukar alltid se några "boxar" varje jul!
    Jag älskar Gudfadernboxen, även Skärrgårdsdoktorn ligger högt i kurs och dom är ju helt olika.

    Nu är jag nog på benen igen....fy vilken influensa jag haft.
    Ber dig titta in på min blogg som hade helt ändrat skepnad- sonen har fått fixa den men jag behöver feedback.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Jag är skitdålig på filmtips.. glömmer allt...

    SvaraRadera
  4. Jag har tröttnat på julfilmer jag ha ha

    Nu blev jag stressad av din rubrik här ju. Får sätta fart här eftersom att julafton skall firas hos oss i år :)

    Ha en fin dag nu kram

    SvaraRadera