tisdag 29 november 2011

Detta går inte...


Inte bra i alla fall... blir sängen eller soffan upp bullrad med kuddar istället för att jobba!
Tur det finns piller annars hade jag nog gått åt totalt nu!
Detta är bara för tråkigt! Äter piller, värken blir drägligare, men mår illa av pillerna... vet faktiskt inte vilket som är värst nu, men jag måste ta pillerna! Bara att lida och se glad ut!
Mer än så kan man inte göra... Känns som det är Ischiasnerven som spökar ... så nu jäklar måste jag vara försiktig och inte överkompensera... för gör jag det blir det ryggskott av det! Jag vet ju hur det lätt kan bli!
Så ni får ha en bra dag och jag ska göra det bästa av min... God natt! Här ska sovas så jag slipper illamåendet!

10 kommentarer:

  1. Vilken eländes morgon du råkat ut för. I går stormen och idag sjuka, verkar som om tupperware-partyt får hålla låda utan din närvaro. Såvida inte pillrena gör dig friskare revolutionerande fort.

    Önskar dig en bra dag, så bra den nu kan bli. Sköt om sig och krya på sig!

    SvaraRadera
  2. Usch då...jag har känt av ischiasen oxå...igår. Inte kul med den smärtan. Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Ajajajaj hoppas du känner dig bättre snart <3

    Jag skickar över en "värme-kram"

    SvaraRadera
  4. usch,,,stackare.Jag vet hur det känns med ryggont...ajaj......brukar själv ha dem problemen.Inget kul!Hoppas du snart blir bättre.Stor kram till dig fina du

    SvaraRadera
  5. Funkar det nu?? :) Är det bäst att skriva på Engelska eller? :)

    Kramisar!♥

    SvaraRadera
  6. Jag önskar er allt gott, hoppas att smärtan snart kommer att vara borta från dig och du blir lycklig och frisk! Stanna positiva så mycket du kan!

    SvaraRadera
  7. haha skit samma men funkar det nu`?

    SvaraRadera
  8. Men vännen då!!!! Hoppas det bättrar på sig!!!
    Kram

    SvaraRadera