lördag 5 november 2011

Alltid positiv eller???

Bilden hittade jag hos Linda! Helt underbar!


Visst är bilden är kanon, för alla dagar är ju inte guld och gröna skogar i ett rosa skimmer! Eller?
Jag är nästan, jag säger det en gång till NÄSTAN alltid positiv, men visst har jag lågvattenmärke med... är inne i en sån period just nu, ett förbannat avlopp som kostar oss massor av pengar som vi inte vill ha från början men är på tvingade oss av kommunen, och det är INTE muntert att hosta upp nästan 120 000 utan att liksom något för de pengarna... och ovan på det så krockar sambon, (han klarade sig oskadd som tur var) men tilläggsförsäkringen står kvar på gamla bilen så strax under 10 000 går det kalaset på... behöver jag säga att min renovering är uppskjuten på obestämd tid? Och sånt gör mig GALEN! Men go och glá som kex choklad... för sambon säger som alltid, det löser sig :) Och det gör ju de... förr eller senare, i detta fallet mycket senare!
Och som inte det var nog... så har inte vår Missy kommit till rätta än :( vilket gör mig ledsen! Men men ...hoppet finns där!
Men ikväll ska det drickas vin med bästa väninnan och dränka de sorgerna för tillfälligt och skratta åt det hela för en stund! För verkar mitt va jobbigt så är det inget mot henns som ligger mitt i en skilsmässa men en galen karl!
Så positivt tänkade... here we go! 
Så nu mår jag mycket bättre... *fniss* Och det tackar jag Linda för!
Pssst, klicka på bilden så blir den större och mer lättläst!

8 kommentarer:

  1. Sv: tack så hemskt mycket, jag trivs galet bra i min frisyr :D

    Tack detsamma, hoppas ni har en härlig lördag!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Sv: tack så mycket :) nej, hon är inte frisör, hon klipper bara ändå och är riktigt duktig på det :) Hon har klippt mig massa ggr och jag har alltid blivit nöjd :)

    SvaraRadera
  3. Ja den var bra! *fniss* Ja ibland behöver man få häva ur sig trots att man tänker positivt!

    Ha en fin kväll söta!

    Kraam Izabell

    SvaraRadera
  4. Ha en trevlig kväll =)
    Tack för kommentaren =) Kommer hit en kompis och ska se film =)

    SvaraRadera
  5. Oftast löser sig det mesta förr eller senare men under tiden är det inte kul. Hoppas du fårt det riktigt trevlig med din vän och ... TACK för din röst hos Ama!

    SvaraRadera
  6. Den bilden är bäst!!! Precis så är det!!!

    SvaraRadera
  7. Förresten M är 30 år gammal! =P

    SvaraRadera