lördag 8 oktober 2011

Award

Jag har fått en Award!!
Tack kära Mysbellan för den fina awarden jag fick av dig, verkligen omtänksamt!




Nu följer några saker som ska göra när man fått denna award; länka till den man fått den av, fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggar

1. När ingen ser eller hör mig...  har jag nog somnat! *fniss*

2. Jag går aldrig hemifrån utan... kläder J

3. Min blogg heter som den gör för att jag...bor i mitt eget lilla Lusthus och jag säljer även sådana på jobbet! 

4. Om jag vågade skulle jag... byta karriär och jobba med mikrobiologi eller virologi.

5. Om tio år kommer jag att... vara gift och fortfarande leva lycklig med min darling!

Nu skickar jag den här vidare till…

6 kommentarer:

  1. Hej
    Tack för awarden

    Jag kommenterar i denna på alla du skrivit ut du får sluta o lägga upp så läckra kort på mat o dessert blir ju sugen här ju....

    Kram

    SvaraRadera
  2. Virologi...lät avancerat! Kram

    SvaraRadera
  3. TACK för AWARDEn... du får en tillbaka *kom å hämta*
    KRAMEN Marie Fotbollsfru

    SvaraRadera
  4. En award är aldrig fel :)

    Sv: Ja, en cykel har många fördelar :)

    SvaraRadera
  5. Just ja naturligt vis skickar jag dig rewarden tillbka :)
    kram

    SvaraRadera