söndag 18 september 2011

Torsdagens Healing


Detta är sååå svårt att beskriva för andra vad man upplever...

Man börjar med ett samtalet sen ligger man en brits med mjuka filtar om sig och där är tända ljus och rogivande musik.
Den ända gång han rör vid en är när han öppnar upp en... och det gjorde han med att lägga handen på mitt huvud.
Hur länge vet jag inte för det kändes som jag försvinner... denna gången var jag svävande hela tiden, där är vatten, sand... jag är precis ovanför vattnen i vatten brynet... jag rör aldrig vid vattnet, men det är rogivade och lugnande.
Jag snurrar och jag vrider och vänder mig när jag svävar... alltså inte på britsen men i den "dimensionen jag är i" kan inte förklara det på något annat sätt, denna gång jobbade Patrik med mina höfter och det kändes väldigt bra när jag gick där i från, men nästa dag var det hemskt... men sen har det känts bättre och bättre.
Ont har jag än... men det känns inte lika påtagligt.
Sen blir man väldigt medveten om att man ska fokusera lite annorlunda än man kanske gjort när man pratar med Patrik, han tipsar en och ger en råd.
Andningen är viktig, jag har nog aldrig fått ur så mycket negativ energi ur min kropp som nu efter mina möte med honom! Underbart!

Nästa möte är om ca 14dagar och jag ser verkligen fram emot detta! Kan knappt vänta!
Kan varmt rekommendera Patrik Karlin! Gå in på hans Hemsida och kika!

2 kommentarer:

  1. Det är så himla kul att läsa om healingen!
    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera
  2. Jag fick hypnos för ganska många år sedan. Låter lite liknande när du beskriver dina känslor. Spännande är det!

    SvaraRadera