torsdag 5 maj 2011

God morgon!


Så var det redan torsdag!
Tiden bara rinner iväg!
Ser fram emot helgen då Wiro och Per ska komma, är ända sen i sommras vi träffades :) Så det ska bli så kul!
Och längtar tills jag sitter på bussen så jag kan läsa min bok...hihi!
Ska försöka komma ihåg att fotografera mitt persikoträd idag så ni får se hur vackert det blommar!

Nästa vecka är det kurser som gäller, en Ecelkurs ochså affärsengelska :) Jippi!

Ska planera någon god mat tills lördag, är ju faktiskt Wiros födelsedag då :) Så kul hon vill dela den med oss.
Men nu, dags att fixa till sig och ge sig av!
Tjingeling

6 kommentarer:

  1. Skönt och mysa på bussen med en bok, jag har svårt och läsa på buss, flyg m.m för jag måste hänga med runt om :)
    Kul med kurser!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åååh ett persikoträd i blom!!! Lyllos dig...

    SvaraRadera
  3. Hej! Här har solen kommit fram igen så jag hoppas det blir varmare väder nu. Ha en fin dag nu !

    SvaraRadera
  4. Hej.
    Hoppas du fick en mysig läs stund på bussen. Kul med kurser.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Denna veckan har gått ovanligt fort känner jag :) Torsdag redan och det känns underbart!

    Hoppas du får en skön dag nu Kram

    SvaraRadera
  6. här kom fruktblommonra av sig!!!..tur det för bin o sånt tog sig till sina sängar igen:S...utan bin ingen frukt o jag vill ha lite sånt i år. krams

    SvaraRadera