tisdag 6 april 2010

Funderat


Har funderat lite på vad ni alla tycker om att sidan är låst, jag har 38 som redan reggat sig och 24 öppna inbjudningar, (där ett flertal går in som gäster) jag har förstått att vissa tyckte det va svårt att regga sig?
Jag hade inga problem men det var ju ett tag sedan jag gjorde det och det verkar som det är ändrat.
Gäst kan ni ju vara under en kortare tid, men reggar ni er inte så kommer ni inte att kunna gå in sedan.
Jag har funderat på i fall jag ska bjuda in lite fler personer, men vill vara försiktig, fått förfrågan från ett par som jag inte vet vilka det är och de har och kommer inte att få tillgång förrän jag är säker på att det inte är de personer jag inte vill ha här.

Jag kanske gör fel som låser sidan, men det känns skönt att slippa knasiga och tråkiga kommentarer.
Och framför allt är det riktig kul att blogga igen.

Jag ser och så att ni kanske tycker det är för mycket recept? Eller kanske bara att det kommer förmånga om dagen, jag hittade ju funktionen där man kan lägga in att det ska publiceras när jag bestämmer det!

Men jag lägger ju över recepten från min gamla blogg hit och kommer alltså att stänga ner det helt. 
Trots att jag meddelat och skrivet att den kommer att stängas så är det ca 50 personer där dagligen på besök!

Men de upptäcker väl att den är borta en dag!
jaja.. det löser sig alltid, glad att så här många valt att följa med trots att jag låst bloggen!
Önskar alla en underbar dag!



11 kommentarer:

  1. Man ska nog inte fundera så mycket! Tänk efter varför du har en blogg och så gör du det som känns bäst! Du väljer själv vad du lägger in och vi hänger med...en del tycker kanske det är superbra med massa recept:)
    Förresten, den översta bilden, i förra inlägget är ju i sig ett konstverk:) Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha..Kicki det kan jag hålla med om, jag kan undra om Curt Hillfon kommer hålla på länge till eller hans son Max tar över G:a Bränneriet... för det är en upplevelse att komma dit!

    Ibland funderar man lite för mycket, men en del tycker det är svårt att regga sig.

    Jag bloggar ju ganska mycket för min och min sambos släkt och mina privata vänner skull (som är utspridda över världen) Och äntligen känns det ritigt kul igen!

    SvaraRadera
  3. Hej där
    Inga problem o logga in men eftersom du har en låst blog och dessutom har koll på vilka som är här kanske du kan ta bort verifieringen när man kommenterar det blir lite kaka på kaka på tal om recept hihi. kul med recepten tycker jag
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej igen
    tack för tipset med citat rutan har lagt in den på min blog med

    SvaraRadera
  5. Hoppas jag lyckades ta bort verifieringskoden nu ;) Jag är ju inte hemma på allt på denna sidan än :)

    SvaraRadera
  6. tycker att din blogg e superkul o bra att läsa.Mycket recept...men det gillar jag iaf;o))Det är din blogg.Du väljer vad o när du skriver.man kan ju välja att läsa eller inte...Fortsätt som du gör............Kramen

    SvaraRadera
  7. Jag tycker om att läsa din blogg med eller utan recept och jag tycker du ska behålla den som låst om du trivs bäst med det.

    Jag är ibland inne på den gamla för att jag skriver fel.....

    Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Nu testar jag om verifieringen är bort tagen

    SvaraRadera
  9. Japp den är borta nu

    SvaraRadera
  10. Skönt ochslippa dom som bara skriver dumma kommentarer, känns de här bra så behåll lösen.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  11. Ja det känns jätte skönt att veta när man loggar in att det inte finns en massa påhopp! Åsikter osv. är sin sak, men regelrättiga påhopp kan jag vara utan.
    Jag gilalr skapa diskutioner, det är bara nyttigt :)
    Och alla har rätt till sin åsikt :) Alla kan inte tycka lika!

    SvaraRadera