måndag 11 april 2011

Woohoooo


Så är det dags igen... för måndag! Och sen fredag... känns i alla fall så, veckorna bara försvinner.
Jag hoppas denna vecka ska va lite lugnare än förra :)
Idag ska jag försöka ta en rabatt till i kväll ner jag kommer hem från jobbet, hade varit nice att bli klar!

Har massor som jag vill göra och fixa ska försöka planera veckan bra... slippa stress och njuta av kvällarna!
Hur ser era veckor ut?
Dagens tips kommer som vanligt kl 13... om det nu vill som jag vill :)
Ha en underbar dag!

6 kommentarer:

  1. Jag hoppas att din vecka blir lugnare än min ser ut att bli, starten på min vecka känns ju inte så kul men men livet går vidare säger ju de lärda.

    SvaraRadera
  2. min vecka är rätt planerad men jag hoppas hinna mysa mycket oxå :)
    idag har jag en lång arbetsdag, till 17.00..

    ha en fin måndag !
    kramar

    SvaraRadera
  3. Morning, själv ska jag träna nu och sen hoppas jag solen tittar fram så jag kan vårstäda min lilla balkong :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja veckorna rusar!!!
    Min vecka är/var planerad och idag skulle jag efter jobb fikat med gammal kollega..MEN... jag fick snällt lyssna på kroppen och stanna hemma i feber. BLÄÄÄ
    Fina bilder du har!!!

    SvaraRadera
  5. Med tre sena kvällsaktiviteter så går dagarna så fort, det blir inte mycket kvällstid hemma! Men det gör inget, vi kommer närmare resan:) Kram

    SvaraRadera
  6. Usch ja - måndag igen. Jag hade hellre varit hemma några dagar och påtat i trädgården och fixat lite hemma. Men, jag sitter här ändå och jobbar (ja, jag tar fika nu!)

    Kram

    SvaraRadera