söndag 10 april 2011

Söndags pyssel!

Go kväll...
Hoppas ni haft lika underbart väder som vi! 19 grader i skuggan! Jippi!
Ännu en rabatt avklarad...

Före

Efter

Så nu är där bara ett helt gäng kvar :)
Måste planera lite inför påsken med. Gud vad tiden går fort.
Har beställt helt helt gäng böcker med bla. Dean Koonz... nice!
- 1 st Livstid  à 38.00 kr  
- 1 st Kall som graven  à 44.00 kr  
- 1 st Invasion à 38.00 kr  
- 1 st I djävulens sällskap à 42.00 kr  
- 1 st Dödligt villospår  à 44.00 kr  
- 1 st När månen skiner à 38.00 kr  
- 1 st Utpressningen à 42.00 kr  
Paketrabatt:                 -73.00 ("Pocket 4 för 99:-")
TOTALT SEK:                   213.00
Woohooo... kan det bli mycket billigare?



Men nu är det dags för mat här... blir sen middag idag sen blir det nog att ta tag i en bok och läsa lite :)
Bjuder på en liten bild jag skannade in hos Jen i går...
Jag som bebis :)



Ha en underbar kväll!
Tjingeling!

7 kommentarer:

  1. önskar dig det samma ett tips är maken av samme författare som ovan :) lyssnade på den för ett tag sen mycket bra

    SvaraRadera
  2. Oj vilken skillnad det blev! :)

    Jag tror jag ska börja låna böcker på biblioteket istället. Det blir för dyrt att köpa i längden.. jag är för snål ;)

    SvaraRadera
  3. Oj...har du varit så liten och näpen :D Vad fin rabatten blev, skoj när man ser sån stor skillnad! Det var många böcker, jag läste mycket förr men har slutat med det...jag bara somnar! Kan knappt se på tv ens för att jag bara somnar..ha en bra vecka. Kramen

    SvaraRadera
  4. Vilken söt bild, vagnen påminner om en som jag hade när jag var liten :)
    Vilken värme ni har haft i dag, blir lite avis faktikst!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Koontz är en av mina favoriter. Längesen jag fann ro till att läsa nu tyvärr. Måste återuppta detta!

    Vilken härlig bild på dig:)

    SvaraRadera
  6. Vad fint det blir! Påminner om en rabatt jag har som jag också gjort rund och med stenar runt. Tyvärr är jag inte så flitig att ta hand om den... Böcker är verkligen toppen!! ♥

    Fortsätt njuta av vårvädret!

    SvaraRadera