onsdag 2 mars 2011

God morgon!

Ljuset börjar återvända...har ni sett det? Snart är det sommar tid :P
Så mysigt med lite ljusare på morgonen :) Man blir mycket gladare.

Sen måste jag ju bara fråga... är det någon som ser Big Brother? Inte jag i alla fall, men jag hörde på stan i går att 2 väldigt unga tjejer följde det! De var kanske 8-10 år... är det verkligen något att låta sina barn titta på?
Vilka diskutioner de hade, nästan så öronen trillade av! Jag och en annan tjej som stod efter den i kön häpnade båda!
Inte för jag sett det sedan det startade för en massa år sedan men jag tror ju knappats det blivit bättre.
Jag har lagt mer allt sådant med dokusåpor i stort sett.
Kan bli ett matlagningsprogram jag följer då och då... typ Hells Kitchen!
Vad gillar ni dokusåpor? Följer ni till exempel Big Brother? Är det lönt att ödsla tid på? Är det underhållning? eller bara tidsfördriv?
Jaja... nog om detta... NU Jobba :)
Tjingeling!

8 kommentarer:

  1. Inget BB för dom tjejerna, alldeles för unga!
    Jag har sett några avsnitt halv om halv när reprisen går men de är bedrövligt, doom är som kaniner där inne.
    Ha en bra dag! kram

    SvaraRadera
  2. ser ej BB... men allt sjunker ner i åldrarna... de e barn alldeles för kort...

    bonde söker fru & ensam mamma söker bruka ja följa men jag jäktar inte för hinna se de heller...

    Ha en underbar dag
    JAAAAAAAAAAA längtar oxå efter sommar ljus värme.....

    SvaraRadera
  3. Just nu är det Mästerkockar som Julia och jag tittar på, och Lets dance:)

    SvaraRadera
  4. 8-10 år. Sover man inte klockan 22 då? Eller dom följer kanske reprisen.
    Jag sover alla fall klockan 22:)

    SvaraRadera
  5. Oppss,, ja, jag följer många dockusåpor, bl.a BB, men det är ju för tidsfördriv.
    Ajajaj.. 8-10 år och tittar på detta program, nääee, det skulle inte jag låta mitt barn i den åldern göra i alla fall.

    Ha det allra bäst.. // Kramen Annelie

    SvaraRadera
  6. Jag tittar inte på det och tycker att det borde läggas ner!
    Hoppas allt är bra med er!

    SvaraRadera
  7. Följer inte BB men kan ibland kolla på typ helsl kitchen, de penga programmen där de hjälper folk ibland när jag är riktigt uttråkad kanske nått sånt där byggprogram

    SvaraRadera
  8. Jag tycker det är otroligt att man lägger pengar på ett sånt skitprogram som BB. Visst kan jag kolla en del såpor men där går gränsen.
    Kramis Petra

    SvaraRadera