tisdag 1 mars 2011

1 Mars!!


Idag blir det full fart, har massor jag vill hinna på jobbet och jag tror jag fick ordning på en del i går som gör att det blir lite smidigare idag :)


Måste försköka fixa presenter idag efter jobbet, jag hoppas innerligt det finns kvar.
Sen kommer min syrra med hem idag och ska fixa en bukett tulpaner till henne efter som hon fyllde år i går!

Berlin resan är bokad :P ska bli så kul och intressant!
Åker ni på några resor med era jobb?
Och vad jobbar ni alla med? *nyfiken*
Ha en kanon dag!
Tjingeling!

8 kommentarer:

  1. Vad roligt med en resa till Berlin :) Dit skulle jag också vilja åka någon gång!

    Sv: Ja, vovvarna fick varm mat igår. Lite lyx! :P

    SvaraRadera
  2. Du får stoppa ner mig i en resväska o ta med mig jag kan guida dig lite runt o berätta hur det var när jag bodde där..

    /Kram

    SvaraRadera
  3. Kul och komma bort!
    Själv jobbar jag som personlig assistent och får i allafall komma ner till Sölvesborg i slutet på maj :)
    Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  4. Godmorgon... vilket sammanträffande, så du ska också till Berlin... det ska ju vi också. Anna-Karin har varit där rätt nyligen och blev begeistrad i staden.

    Ha en bra dag Ingela

    SvaraRadera
  5. Mars Mars Måne jag kan lura dig ända till Skåne ! Nä Södermanland menar jag ju förståsss !! ha en fin dag nu !

    SvaraRadera
  6. När jag jobbar reser jag 2,5 mil till staden:)

    SvaraRadera
  7. Så spännande att åka till Berlin med jobbet, har alltid drömt om ett jobb där man får resa :D

    SvaraRadera
  8. Hihi ja det är tvunget med mkt space,hehe. Där hänger vi bara ytterkläder,skor o väskor samt dammsugaren o städsaker o lite annat;)Bra med stort hus ibland ända tills det kommer till städning;)

    SvaraRadera