onsdag 26 januari 2011

God morgon!



Idag blir det stan efter jobbet, lite shopping medan Chris är och klipper sig och sen blir det till att ta en tripp upp på torget och handla grönt och blommor!
Nice...
Ända som inte är nice just nu är att det snöar :(
Men något positivt... Det är vitt och vackert! :)

Vad gillar ni min uppdaterade layout? Lite rosa och vackert tycker jag... det bara blev så när jag skulle lära ut hur man gör för att lägga in egen bakgrund mm.
Kul att byta och ändra... Har faktiskt några idéer för några andra med, får se hur det blir.

Jag har lagt upp några fler flikar som ni kanske sett, och de talar ju sitt självklara språk vad om ska finnas där under :)
Men nu är det dags!
Jobbet kallar!
Tjingeling!

7 kommentarer:

  1. De var inte meningen att jag skulle skicka ner snön :)
    Men du tycker ju de är fint så de kommer mera i em!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kanon,, vi fick ingen snö.. fast de hade varnat för det.
    Såååå glá för det lilla.

    Mysigt att gå på stan tsm..

    Hahaha, jisses vad vi sprang på stan när vi flyttade hit,, ingen av oss har ju bott i städer förut så detta var ju helt nytt för oss, att ha såååå många ffärer på gångavstånd.. haha.

    Ha en mysig dá ihop.. // Kramen från Söderslätt Annelie

    SvaraRadera
  3. Hej Maya!

    Kul med förnyelse ibland då man önskar det. Det är ju så olika hur stora behov man har i den vägen. Intressant fråga i sig!

    Denna layouten är fin, men den förra tyckte jag var ett strå vassare. Jag gillar den mjuka böljande bakgrunden där sedan flickan spann vidare på temat med sin underbara kreation.

    Ha nu en go dag önskar Ingela

    SvaraRadera
  4. Dina designer är alltid så fina! Gör du de själv? :)
    Nu ligger receptet från dig uppe :D Tack!

    SvaraRadera
  5. Hm, lustigt för den funkade när jag förhandsgranskade. Nu har jag sparat den och lagt upp igen, hoppas det funkar bättre :D Tack för att du sa till!

    SvaraRadera
  6. Det blir snart vår ska du se. Vi åker nog en tur till Danmark i sommar då jag köpt en ny amatörradio där. Lilly har kusiner där som vi kan bo hos. Ha en fin dag nu !

    SvaraRadera
  7. Du bytte kläder med! Fint.

    SvaraRadera